1. POSLOVNI PROSTORI IN DELOVNI ČAS

Sedež podjetja - lastnik trgovine:

Erinox d.o.o.
Titova cesta 6
9252 Radenci
Št.reg. SRG 2004/00888 pri Okrožnem sodišču M.Sobota

Maloprodajna poslovna enota:

Ribiška trgovina Very Carpy Baits, Erinox d.o.o.
Radenska cesta 4
9252 Radenci

Matična št.: 1227220000
Davčna št.: SI57897603
Zavezanec za DDV.

Odpiralni čas:

pon. do pet. od 08:00 - 12:00, 12:30-16:00
sobota od 8:00 do 12:00
nedelja in prazniki zaprto
T: 02 522 30 01
E: info@vcb.si
I: www.vcb.si

 

2. POGOJI NAKUPA

Na spletni strani so objavljene maloprodajne cene. Spletna trgovina je na voljo vsem uporabnikom. Možnosti plačila maloprodajnim kupcem:
• plačilo po predračunu: kupec prejme predračun oz navodilo za predplačilo na v naročilu naveden e-naslov. Po plačilu predračuna sledi odprema pošiljke.
• plačilo po povzetju: Ob prevzemu blaga kupec plača blago z gotovino ali karticami, če dostavna služba to omogoča
• plačilo ob prevzemu v poslovalnici Radenci: možno je plačati s kartico ali gotovino.

Maloprodajo vršimo tudi v "Ribiška trgovina Very Carpy Baits". Možnost plačila z gotovino in plačilnimi karticami.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.
V spletni trgovini imamo poleg redne ponudbe izdelkov tudi outlet ponudbo (zaloge izdelkov iz preteklih sezon, ki so zato znižani).

Cene so predstavljene kot neprečrtana cena, ki predstavlja polno oz redno ceno. Če je izdelek znižan, je redna cena prečrtana, poleg nje pa je prikazan odstotek popusta ter nova, akcijska cena, ki je neprečrtana. Redne cene so naše maloprodajne cene, ki jih sam oblikuje ponudnik.

 

3. POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine VCB so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino VeryCarpyBaits (v nadaljevanju »spletna trgovina« ) upravlja podjetje Erinox d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v spletno trgovino, uporabnik pridobi geslo ter vnese elektronsko pošto. E-pošta in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z ostalimi vnesenimi podatki.

Z registracijo uporabnik pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

4. DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
* a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
* b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
* c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
* d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
* e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
* f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
* g) način plačila in dostave,
* h) časovno veljavnost ponudbe,
* i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
* j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

5. OPIS TEHNIČNIH KORAKOV ZA NAKUP OZ. DO SKLENITVE POGODBE

V nadaljevanju vam podajamo opis tehničnih korakov za nakup v spletni trgovini do sklenitve pogodbe.

1. Izbiranje izdelkov v e-košarico (kupec lahko sproti popravlja količine in dodaja ter odvzema)
2. Prehod v nakupni del (kupec vnese želeni naslov in način plačila)
3. Zadnji korak nakupnega dela – potrdilo naročila

• kupec preveri vse podatke, vpiše morebitne kode za popust
• če je zadovoljen, dokončno potrdi naročilo z gumbom Potrdite nakup z obveznostjo plačila
• če ni zadovoljen, se lahko vrne po celotnem postopku nakupa z gumbi ’’nazaj’’ in spremeni vse elemente svojega naročila
• kupec vidi celoten povzetek svojega naročila, vključno z izbranim naslovom, rokom dostave, zneski, načinom plačila


Kupec tak povzetek svojega nakupa prejme po pregledu in potrditvi naročila tudi na e-naslov, s katerim se je registriral v spletno trgovino. V povzetku naročila je tudi povezava na celotna Pravila poslovanja, v katerih ima kupec možnost, da si prenese in shrani Pravila poslovanja (pogodbo o nakupu). Kopijo pogodbe prejme kupec tudi v email sporočilu. Na tak način je kupcu vedno dostopna vsebine njegovega naročila in pa pogodbena določila (Pogoji poslovanja), ki si jih lahko tudi shrani in reproducira.

 

6. CENE

Vse cene so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost. Cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave,..) veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Popust velja za nakupe fizičnih oseb ter pravnih oseb v manjših količinah. Za večje nakupe pravnih oseb vam bomo pripravili prilagojeno ponudbo - pišite nam na info@vcb.si.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen.

7. PLAČILO

Spletna trgovina vam omogoča plačilo po povzetju, ko vam dostavijo pošiljko. Pri prevzemu v poslovalnici Radenci lahko plačate z gotovino ali karticami. Izberete lahko tudi plačilo po predračunu – spletna trgovina vam bo poslala navodila za vplačilo na TRR.

Plačilo je mogoče samo v enkratnem znesku. Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Račun za svoj nakup prejmete v paketu z naročenim izdelkom.

 

8. DOSTAVA

Podjetje Erinox d.o.o. vam zagotavlja hitro dostavo kupljenih izdelkov. Za naročila prejeta v petek po 12. uri, ob sobotah, nedeljah ter med prazniki bodo obravnavana kot prejeta naročila, ki so prejeta v naslednjem delovnem dnevu.

Naročene izdelke boste prejeli najkasneje v roku 5 delovnih dni od naročila izdelka. O roku dostave vas bomo obveščali po e-pošti s poštnimi sporočili (naročilo potrjeno, naročilo zaključeno in poslano). Tako boste s tem seznanjeni s statusom vašega naročila.
Dostava naročenih izdelkov je v delovnem tednu od ponedeljka do petka.

Pri plačilu po povzetju se stroški dostave povečajo za 1,00 €, razen pri nakupih na 50,00€, kjer je poštnina v obeh primerih brezplačna.

Stroški dostave:

- 4,00 € - Slovenija
- 15,00 € - Evropa

Stroški dostave s plačilom po povzetju:
- 5,00 € - Slovenija
- 16,00 € - Evropa

Podjetje Erinox d.o.o. si bo prizadevalo, da vam bo izdelek dostavljen v navedenih rokih, vendar ne odgovarja za zamudo pri dostavi, nastalo zaradi okoliščin na strani dostavljalca.

 

9. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Kupcu pripada pravica, da v štirinajstih dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe brez navedbe razloga za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga preko e-pošte: info@vcb.si ali preko običajne pošte na naslov Erinox d.o.o., Radgonska cesta 4, 9252 Radenci . Če kupec vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (to je 14 dni od prejema blaga) se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v originalni embalaži (izključno kot paketno pošiljko) odposlati najkasneje v 14. dneh po sporočilu o odstopu razen, če je blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vračilu blaga mora biti priložena kopija računa z izpolnjenim zahtevkom, ki ga kupec prejme v pošiljki z dostavljenim blagom.

Stroški vračila blaga bremenijo kupca. Erinox d.o.o. vrne kupnino brez poštnine potrošniku takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Ali po vaši želji izdelek zamenja z drugim izdelkom iz nabora razpoložljivih zalog. V primeru menjave blaga je strošek ponovnega pošiljanja nadomestnega artikla v breme podjetja Erinox d.o.o.

Vse blago ponudnika je take narave in dimenzij, da ga je možno vrniti po pošti – stroške določajo ponudniki poštnih storitev in prenosov paketov.

*Obrazec za odstop od pogodbe: https://www.vcb.si/img/cms/vcb_odstop_od_pogodbe.pdf

10. VAROVANJE PODATKOV

Podjetje Erinox d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in drugo potrebno komunikacijo. Podatki uporabnika spletne strani Wellbie.si v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.


11. KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik Erinox  d.o.o. stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila;
• pošiljatelj mora biti jasno razviden;
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
• treba je spoštovati željo uporabnika, da noče prejemati reklamnih sporočil.


12. PRITOŽBE

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe se rešujejo v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov.
Za obravnavanje pritožb smo Vam vedno na voljo na tel. št. +386.2522 30 01 ali na elektronskem naslovu info@vcb.si

Podjetje Erinox d.o.o. si prizadeva za sporazumno reševanje morebitnih sporov.

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Tukaj ponudnik tudi objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

13. STVARNA NAPAKA

Ponudnik spoštuje vsa zakonska določila in dobre poslovne prakse za primer stvarne napake na kupljenem blagu. Za stvarne napake ponudnik prevzema odgovornost, kadar so za to izpolnjeni pogoji, kot jih navaja Zakon o varstvu potrošnikov. Kupcem nudi hitro in ustrezno rešitev morebitnih reklamacij. V primeru stvarne napake prodajalec prevzame vse stroške pošiljanja reklamiranega artikla in morebitnega zamenjalnega artikla.

V nadaljevanju navajamo celotno besedilo 37.člena Zakona o varstvu potrošnikov, ki ureja predmetno področje.

37. člen
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

 

37.a člen
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen
Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

14. GARANCIJA

Garancija velja za določene artikle. V kolikor velja garancija, bo priložen garancijski list.


15. DRUGI POGOJI

Podjetje Erinox d.o.o. si prizadeva za zagotavljanje ažurnosti podatkov, vendar ne odgovarja za morebitne napake ali netočnosti glede vsebine spletne strani.


Za kakršna koli vprašanja o nakupovanju v naši internet trgovini smo vam na voljo na e-mail naslovu info@vcb.si, kjer vam bomo pomagali z čimprejšnjim odgovorom.